niedziela, 2 marca 2014

Post informacyjno-informacyjny

Witam! A teraz kilka spraw organizacyjnych;
1) Nowy nagłówek! Jak mówiłam, tematem przewodnim są muffiny. :) Nie jest niestety profesjonalny, ale chyba jest lepszy od tamtego..

2) Anja przez pewien czas nie będzie wrzucać postów z powodów prywatnych. Wybaczcie, że naprawdę długo nie pisałam, ale nie miałam żadnej weny i byłam odrobinę zajęta.
Oczywiście ja przez ten czas będę pisać posty, myślę, że będzie to minimalnie jeden tygodniowo.

3) Zachęcam do komentowania, nawet negatywnie! Na naszym blogu brak komentarzy (pewnie dlatego, że mało osób tu wchodzi..). Piszcie co wam się podoba, co nie, co może zmienić w postach?
Do komentarzy dodawajcie swoje pomysły na poradniki rysowania lub z serii informacyjnej (np. o tabletach). Piszcie też, co sprawia Wam najwięcej trudności. Ja i Anja spróbujemy to wytłumaczyć.
Ale pamiętajcie, my dopiero zaczynamy przygodę z rysowaniem, jeszcze długa droga przed nami! Mimo to, chcemy się podzielić chociaż odrobiną swojego doświadczenia. ;)

To tyle z tych typowo informacyjnych bzdet, za chwilę dodam kolejny post, dlaczego? Nie pisałam długo, więc myślę, że dwa posty z rzędu nie zaszkodzą..
Bierzcie ołówki i rysujcie! Dzięki za przeczytanie.

Brak komentarzy: