sobota, 8 lutego 2014

Anatomy of Pony v1.

W tymże poście zamierzam Wam przedstawić anatomie kuców z mojego doświadczenia, chcę Was tylko przybliżyć do poprawnego rysowania od którego nawet ja jestem tak daleko.
Aby powiększyć wystarczy kliknąć w obrazek. 
1. 
Rysujemy zwyczajne kółko które będzie przedstawiało bazę głowy, dzielimy je dwoma kreskami -pionową i -poziomą. Mniej więcej na linii poziomej będą się znajdować oczy, a dzielić je będzie linia pionowa. Od punktu przedzielenia linii będzie szedł pyszczek owego kuca. 

2.
Z tyłu głowy naszego kuca rysujemy równą pionową kreskę, a z przodu wklęśniętą i wypukłą.

3 & 5. 
(Zapomniałam o '4', tak)
W punkcie trzecim i piątym rysujemy plot naszego kuca (Plot tzw. dupa), powadzimy kreskę do środka pleców a potem półokrąg i kończymy go z tyłu kończyny tylnej. 

6. 
Punkt szósty przedstawia nam wykończenie tylnej 'nogi', prowadzimy kreski od zwężenia do rozwarcia, kopyta nie mogą kończyć się ścięciem tylko trzeba je zaokrąglić, ale bez przesady, bo wyjdą nam parówki.. 

7. 
Rysujemy przednią kończynę prowadzimy w miarę wklęsłą linię z przodu, a z tyłu bardziej wypukłą. Zaokrąglamy kopytko. 

8. 
Lewa tylna kończyna, ponieważ jest nie widoczna zmusza nas do robienia 'na oko' (tak jak ja to zrobiłam), lub można sobie naszkicować jak by to wyglądało. 

9.
Dorysowujemy lewą przednią nogę prowadząc wypukłą linię i w miarę równo kończąc po skosie z kopytem prawej 'nogi'. 

~Finish~
Wszystko prócz pyszczka dopracowałam (nie narysowałam oczu, tak), dorysowałam ogon i grzywę.
Mam nadzieję, że wam pomogłam. 
~Anja~




Brak komentarzy: